środa, 21 grudnia 2011

Ekonomiassistent


Tjänstebeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi efter en norsktalande Ekonomiassistent. Du kommer att arbeta på Service Desken som tar emot ärenden via mejl och telefon från kunder och leverantörer. Service desken saknar idag någon med norska språkkunskaper, vilket du har erfarenhet av. Mycket frågor har fokus på leverantörsreskontra och kundreskontra, och du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Kunden har sitt kontor i centrala Stockholm. Uppdraget startar omgående och löper på tillsvidare.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från arbete på en ekonomiavdelning är detta meriterande. Du har god förståelse av det norska språket, muntligt och skriftligt. Du har stor datavana.
Vi ser dig som en noggrann och strukturerad person, med hög administrativ känsla, stor egen drivkraft och initiativförmåga. Att det ibland "strular" ser du som en stimulerande utmaning, därför att du har en förmåga att lösa problem. Att hjälpa är ett viktigt nyckelord. Du är prestigelös. Du är en god kommunikatör i såväl tal som skrift, trivs med att ha mycket sociala kontakter och att bidra till en god stämning i gruppen.
Hos oss är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; engagerad, lösningsorienterad och lyhörd.
Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då tillsättning ska ske omgående!